Matematik alanında temel bilgiye sahiptir.
Alanında öğrendiği temel bilgiyi uygulamaya geçirebilir.
Matematik alanında edindiği teorik bilgileri uygulamaya geçirebilir.
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlar ve değerlendirir
Matematik alanında edindiği bilgileri orta eğitime uyarlar ve aktarır
Teknolojik aletleri matematiksel yöntemlere yardımcı olarak ve yeni bilgiler elde etmek için kullanır.
Günün koşullarına bağlı olarak alanındaki bilgilerini yeniler.
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
Başarma isteği vardır.
Kendi başına karar verir ve yapar.
Farklı disiplenlerden oluşan ekiplerle çalışabilir.
Doğru planma yapar ve zamanını iyi kullanır.
Yeni bilgileri öğrenme yeteneğine sahiptir.
Yeni durumlara uyum sağlama kapasitesine sahiptir.
Proje oluşturma ve yönetme yetkinliğine sahiptir.
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğinin bilincine sahiptir.
İkinci bir dilde yazabilir ve konuşabilir.
Ahlaki sorumluluğa sahiptir.
Anadilinde yazılı ve sözlü iletişim kurmada etkin beceriye sahiptir.
Farklılıkları ve çok kültürlülüğü benimser.
Uluslararası çerçevede çalışma becerisine sahiptir.
Matematik alanında sahip olduğu bilgileri toplum yararına kullanır.
İleri düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır.
Mantıklı düşünür.
Olaylar arasında sebep sonuç ilişkisi kurar.
Varsayımları ve sonuçları doğru belirleyerek uygun matematiksel idddiaları oluşturur.
Karmaşık problemleri formüle edebilir, çözebilir ve çözümlerini yorumlar.
Analiz ve sentez yapma yetkinliğine sahiptir.
Yeni fikirler üretme kapasitesine sahiptir.
Yaptığı çalışmalar sırasında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder.