Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Anasayfa
Bologna
Akademik Programlar
İletişim
Avrupa Kredi Transferi Sistemi (AKTS) Nedir?
Bologna Süreci
Erasmus+ Nedir?
Diploma Eki
Erasmus Kalite Politikası
Duyurular
Haberler
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans & Doktora
Loading…
Loading…
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - BİYOLOJİ (YL) (TEZLİ)
Sıra No
Açıklama
T.Y.Y.Ç
1
Öğrenciye alanındaki problemlerle ilgili verileri toplama, deney tasarlama, deney yapma, analiz etme ve yorumlama ile ilgili yetenekleri kazandırmak
BECERİ
2
Öğrenciye Biyoloji Lisans Üstü eğitimi boyunca aldığı bilgilerin nasıl kullanacağını kavratmak, yeterli olmayan bilgi becerilerinin desteklenmesini sağlamak
3
Öğrenciyi yazılı sözlü ve elektronik ortamda ürettikleri çözümleri sunmaya hazırlamak
YETKİNLİK-BAĞIMSIZ ÇALIŞABİLME VE SORUMLULUK ALABİ
4
Bireysel ve ekip çalışmalarında uyum sağlama becerisi ve sorumluluk alabilme özgüvenini sağlamak
5
En az bir yabancı dili bilme, geliştirme ve kullanma becerisini kazandırmak
BECERİ
6
Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek
7
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek
YETKİNLİK-BAĞIMSIZ ÇALIŞABİLME VE SORUMLULUK ALABİ
8
Bilime yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem geliştiren ya da bilinen bir yöntemi, bir alana uygulayan özgün bir çalışmanın en az bir bölümünü, ulusal ve/veya uluslararası hakemli saygın dergilerde yayınlayıp, alanındaki bilginin sınırlarını genişleterek bilime katkıda bulunma
Loading…
Program Bilgileri
Öğretim Programı
Programın Öğrenme Çıktıları
Ders-Program Yeterlilik İlişkileri
Ders-Kategori Listesi
Alınacak Derece
Amaç Ve Hedefler
Bölüm Başkanı Ve AKTS Koordinatörü
Kabul Koşulları
Mezuniyet Koşulları
Program Yeterlilikleri (Gruplandırılmış)
Program Yeterlilikleri (İlişkilendirilmiş)
Program Yeterlilikleri (Sıralı)
Sınav Değerlendirme Kuralları
Üst Kademeye Geçiş