Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Anasayfa
Bologna
Akademik Programlar
İletişim
Avrupa Kredi Transferi Sistemi (AKTS) Nedir?
Bologna Süreci
Erasmus+ Nedir?
Diploma Eki
Erasmus Kalite Politikası
Duyurular
Haberler
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans & Doktora
Loading…
Loading…
Geri
Yazdır
Sayı
Öğrenme Çıktısı
1
Ülkemizdeki ruh sağlığı problemlerini tanımlama,
2
Ruh sağlığı ve psikiyatri hemşireliğinin ilkelerini ve temel kavramlarını sayma,
3
Ruhsal bozuklukları olan bireylerle terapötik ilişki kurmanın önemini kavrama,
4
Terapötik iletişim tekniklerini kullanarak psikiyatrik görüşme yapma
5
Terapötik iletişim tekniklerini kullanarak ruhsal durum değerlendirmesi yapma,
6
Terapötik ortamda hastanın kendine zarar verme potansiyelini değerlendirme,
7
Terapötik ortamda hastanın şiddet potansiyelini değerlendirme,
8
Ruhsal bozukluklarda ortaya çıkan belirtileri tanıyabilme ve kavrama,
9
Psikofarmakolojik tedavinin yan etkilerinin farkında olma,
10
Ruh sağlığı ve psikiyatri hemşirenin rol ve işlevlerini açıklama,
11
Toplum içindeki ruhsal yönden riskli bireyleri tanımlama,
12
Ruhsal bozukluklardaki etik sorunları ve yasal kuralları kavrama,
13
Ruhsal hastalıklara yönelik yapılan damgalamada mücadelenin öneminin farkında olma
14
Ruhsal bozukluklarda tedaviye uyumun öneminin farkında olma,
15
Toplum ruh sağlığının önemini benimseme,
16
Ruhsal problemlerin toplum ve aile üzerindeki etkisinin farkında olma,
17
Elektrokonvülsif tedavi öncesi ve sonrası hemşirelik girişimlerini uygulama,
18
Terapötik iletişim tekniklerini kullanarak etkileşim süreç kaydını oluşturma
19
Ruhsal bozukluklarda hemşirelik modelleri doğrultusunda hemşirelik girişimleri uygulama.
Loading…
Ders Bilgileri
Genel
Akts İş Yükleri
Dersin Öğrenme Çıktıları
Haftalık Konular
Değerlendirme Sistemi
Dersin Program Cıktılarına Katkısı
Dersin Kategori Listesi
Eğitim Öğretim Yöntemleri